yandex corn.az
Corn - PROMO MƏHSULLAR ŞİRKƏTİNİZ ÜÇÜN NİYƏ ƏHƏMİYYƏTLİDİR?

İnternet bağlantınızda problem var,xahiş edirik bağlantınzı yoxlayın.

PROMO MƏHSULLAR ŞİRKƏTİNİZ ÜÇÜN NİYƏ ƏHƏMİYYƏTLİDİR?

Rəqabətin getdikcə artdığı müasir bazar şəraitində brendinizin tanınması və yadda qalması üçün effektiv marketinq alətlərinə ehtiyac var. Promo məhsullar bu baxımdan sadəcə hədiyyə deyil, həm də brend mesajınızı daşıyan və loyallıq yaradan güclü vasitədir.


Promo Məhsulların Üstünlükləri

1. Brend Görünürlüğünü Artırır

Üzərində loqo və ya mesaj olan gündəlik istifadə olunan məhsullar – qələm, fincan, bloknot – brendinizi insanlara davamlı olaraq xatırladır.

2. Sərfəli Reklam Növüdür

Bir dəfə investisiya etməklə uzun müddət brend tanıtımı əldə etmək mümkündür. Promo məhsullar ənənəvi və rəqəmsal reklamdan daha sərfəli ola bilər.

3. Loyallıq Yaradır

Yaradıcı və funksional hədiyyələr müştəri və partnyorlarınızda müsbət təəssürat yaradır, əməkdaşlığı gücləndirir.

4. Sərgilərdə Diqqət Cəlb Edir

Sərgilərdə və tədbirlərdə promo məhsullar stendinizə marağı artırır və ziyarətçilərin sizi xatırlamasına səbəb olur.

5. Brend Mesajını Daşıyır

Düzgün seçilmiş məhsullar – məsələn, eko çantalardan tutmuş termosa qədər – şirkət dəyərlərini auditoriyaya çatdırmaq üçün idealdır.


Niyə Məhz Corn Reklam Agentliyi?

Corn Reklam Agentliyi olaraq promo məhsulların seçimindən dizaynına, istehsalından çatdırılmasına qədər bütün mərhələləri peşəkar şəkildə həyata keçiririk. Məqsədimiz yalnız hədiyyə vermək deyil – brendinizi yadda qalacaq şəkildə təmsil etməkdir.

🔗 Nümunələr üçün keçid edin:
corn.az/portfolio/cappromo


Bir Sərginin Pərdəarxası: Stend Hazırlığının Görünməyən Tərəfləri

1. İdeyadan Konseptə

Stend dizaynı bir ideya ilə başlayır. Bu mərhələdə məqsədlər, hədəf auditoriya və təqdim olunacaq məhsullar nəzərə alınır.

2. Maket Hazırlanması

Texniki ölçülər, materiallar, rəng seçimi və işıqlandırma kimi detallar maket üzərində işlənir və müştəri təsdiqindən sonra istehsalata başlanır.

3. Texniki Planlama

Elektrik çıxışları, monitor quraşdırmaları, anbar sahələri kimi texniki aspektlər əvvəlcədən planlaşdırılır.

4. Brendin Mesajı

Stend üzərindəki mətnlər və vizual elementlər korporativ üsluba uyğun şəkildə hazırlanmalı, brendin əsas dəyərlərini ifadə etməlidir.

5. Baku Expo Center-ə Xüsusi Yanaşma

Bu məkanda təcrübəmiz bizə imkan verir ki, sərgi tələblərinə uyğun kreativ və funksional dizaynlar təklif edək.

Ən çox oxunan bloglar

ONSUZ BİR BRENDİN NƏ MƏNASI VAR

697

ARTIQ CHATGPT KİMİ AĞILLI BİR DOSTUMUZ VAR!

500

Bütün yollar reklama aparır

376